Hüvelyszárazság kezelése a RenovaLase® használatával

Mi a RenovaLase®?

A RenovaLase® a hüvelyszárazság tüneteinek kezelésére kifejlesztett innovatív, egyedülálló, non-invazív, 2940 nm hullámhosszú Er:YAG lézersugárral végzett terápia. A kezelés alapja a hüvelyfal szöveteinek lézer indukált, non-ablatív (nem hámlasztó hatású) fototermikus terápiája.

Az előzetes klinikai vizsgálatok kimutatták, hogy az eljárás hatékony, használata könnyű, gyors és biztonságos, és szükségtelenné teszi a hosszú távú ösztrogénterápiát.

Kisajak fiatalítás

Hogyan működik a RenovaLase®?

A RenovaLase® kezelés lényege, hogy az irányított lézersugarak hatására enyhén felmelegszenek a hüvelycsatorna szövetei, ez pedig stimulálja a fibroblasztok aktivitását és a kollagénképződést, beindítja az új erek képződését – mindezt szöveti abláció vagy hő okozta sérülés nélkül.

Ennek eredményeképpen megvastagodik a hüvelyfal hámja, fokozódik a nyálkahártya kötőszövetes rétegének (lamina propria) vaszkularizációja, ezzel együtt pedig enyhülnek a kellemetlen tünetek: a hüvelyszárazság, a viszketés, az irritáció és a közösülési fájdalom (lásd a mellékelt ábrákat).

Ígéretes klinikai eredmények

A Dr. Marco Gambacciani és a Dr. Adrian Gaspar által bemutatott legújabb tudományos eredmények alapján a kezelés a hüvelyszárazság tüneteinek figyelemre méltó javulását eredményezte.

Az eredmények kedvező változásokat mutattak a hüvelynyálkahártya kiterjedésbeli viszonyait illetően: fokozódott a kollagéntermelés és a vaszkularizáció, valamint megnövekedett a glikogénszint és a hámszövet vastagsága.

Nem fordult elő szöveti abláció vagy hő okozta sérülés, és nemkívánatos események sem léptek fel. A pozitív hatások hosszan tartónak bizonyultak: az eredmények a kezelést követő 6 hónapos kontrollvizsgálat idején is változatlanok voltak.

Mivel az eljárásnak nem része a hosszú távú ösztrogénterápia, a RenovaLase® kezelést – Dr. Bojanini és Dr. Gambacciani klinikai kutatási eredményei alapján – azok a páciensek is igénybe vehetik, akik ösztrogénfüggő daganatos betegségben (pl. méhnyálkahártya-daganat, mellrák, stb.) szenvednek, vagy családjukban előfordult ilyen megbetegedés.

RenovaLase®

• megoldás a hüvelyszárazság kellemetlen tüneteire
  • fototermikus terápiás eljárás a hüvelycsatorna kezelésére
  • visszaállítja a hüvelynyálkahártya eredeti működését
  • biztonságos kezelés hosszú távú hormonterápia nélkül
  • minimálisan invazív
  • nincs szükség érzéstelenítésre
  • ambuláns módon elvégezhető

Kérem adja meg az alábbi adatokat, és munkatársunk hamarosan keresni fogja Önt a megadott elérhetőségei egyikén!