Háttéranyagok2017-09-05T10:22:52+00:00

Háttéranyagaink

201909. 25

Az egyik leggyakoribb intim probléma kezelése változó korban – hüvelyszárazság

2019 szeptember 25|Fotona, Hüvelyszárazság|

A szexuális egészség a kiegyensúlyozott élet egyik fontos komponense. A női szerveket érintő eltérések, megbetegedések mindennapi problémákat okoznak, károsan befolyásolják az együttlétet is. Az egyik leggyakrabban jelentkező probléma a hüvely szárazsága – aminek kezelésére szerencsére ma már korszerű lehetőségeink vannak.

201909. 25

Az intim egészség kezelése – milyen beavatkozást válasszunk?

2019 szeptember 25|Fotona, Inkontinencia|

Mi nők egymás között sok mindent megbeszélünk, így gyakran szóba kerülnek a különböző szépészeti beavatkozások is, köztük a lézeres kezelések. Ám az, hogy a lézer nemcsak az arcunkon, hanem az intim tájékon is segíti feledtetni az idő múlását, vagy az intim egészség helyreállítását, arról már kevés szó esik.

201905. 16

Lézeres kezelések az intim fiatalosságért

2019 május 16|Intim fiatalítás, Intimlézer, Plasztikai sebészet|

Természetes úton történő szülés hatására, valamint az életkor előrehaladtával gyakran jelentősen megváltozik a női intim területek külső megjelenése, ami rendkívül negatív befolyással lehet az érintett nők testképére és önbizalmára. Az orvosi lézeres eljárások ugyanakkor ma már gyors és hatékony megoldást kínálnak erre a problémára.

201905. 14

Kíméletes megoldás vizelettartási gondokra

2019 május 14|Hüvelyszárazság, Hüvelyszűkítés, Inkontinencia, Plasztikai sebészet|

Intimklinikánk kialakításakor azt a célt tűztük ki, hogy modern, kíméletes és hatékony orvosi megoldásokat vezessünk be a női és férfi intim problémák kezelésére. Elsők között kezdtük el Magyarországon az intimlézeres terápiákat a női vizelettartási gondok enyhítésére.

201904. 25

Hogyan kezelhető a szülés utáni hüvelytágasság?

2019 április 25|Hüvelyszűkítés|

A természetes szülést követően előfordulhat, hogy a hüvely akár 30-40 százalékkal is tágabbá válik, amely nem csak rontja a szexuális együttlétek minőségét, de különböző betegségek kockázatát is jócskán megnöveli.Az életmódváltás, a medencefenék torna és a különböző orvosi segédeszközök használata mellett a lézeres kezeléssel azonban lehetőség nyílik hüvely "megfiatalítására". Ez a fájdalommentes, nem műtéti beavatkozás a tágasság csökkentése mellett helyreállítja a hüvelyfal vitalitását, amely így a betegségekkel szemben is ellenállóbb lesz.

201904. 15

Mikor kezelhető az inkontinencia lézerrel?

2019 április 15|Inkontinencia|

A stresszinkontinencia tüneteként tapasztalható vizelettartási zavarok egyik gyors, fájdalommentes kezelési módja a lézeres beavatkozás.Az enyhe, közepes és súlyos esetekre egyaránt alkalmas beavatkozás lényege, hogy a hüvelyfal és a kollagénben dús medencei szalagrendszer feszesítésével támasztja meg a hólyagalapot. A látványos eredménnyel járó kezelési móddal csaknem teljes mértékben megszüntethetőek az inkontinencia kellemetlen tünetei.

201812. 5

Hasznos információk idősebb pacienseink részére

2018 december 5|Inkontinencia|

Idősebb korban az első intimlézeres kezeléseket óvatosan - azaz kis energiával - végezzük, mert az elvékonyodott hüvelyfal érzékenyebb, mint a fiatal hölgyeknél. A későbbi kezelések során aztán az energiát fokozatosan tudjuk növelni. Emiatt gyakran négynél több kezelést végzünk ezeknél a hölgyeknél.

201811. 12

Hüvelyi LIPOGEMS® kezelés inkontinencia kezelésére

2018 november 12|Inkontinencia|

Klinikánkon elérhetővé vált egy új kevéssé invazív inkontinencia kezelés, amely azok számára is megoldást jelenthet, akiknél a lézeres inkontinencia kezelés ellenjavallt. Az eljárás lényege, hogy a hasfalból kinyert zsírszövetből egy szabadalmazott eljárás (LIPOGEMS®) segítségével olyan sejtfrakciót állítanak elő, amely a szervezet más szerveibe fecskendezve segíti az ott található szövetek regenerálódását, újraképződését. A regeneráció lényegében ahhoz hasonló mechanizmus szerint működik, mint ahogyan az őssejtek differenciálódnak a szövetekbe juttatva. Ennek megfelelően a hüvelyfalba fecskendezett LIPOGEMS® sejtfrakció hatására a kötőszöveti, kollagén termelő sejtek megszaporodnak, a hüvelyfal megvastagodik, megerősödik, és a húgyhólyag alátámasztásával csökkenti vagy akár meg is szünteti az inkontinenciát.

201810. 22

Hüvelyszárazság: ezért kell kezelni

2018 október 22|Hüvelyszárazság|

A hüvelyszárazság sok nő mindennapjait megkeseríti például a szoptatási időszakban vagy a változókorban, de különböző betegségek tüneteként, illetve gyógyszerek mellékhatásaként is előfordulhat. Fennállása nemcsak a szexuális együttléteket teheti fájdalmassá, hanem hosszú távon állandósult fertőzéseket, gyulladásokat és egyéb kóros tüneteket is okozhat.

201810. 9

Hólyagsérv: mi ez, és mit tehetek ellene?

2018 október 9|Inkontinencia, Intimlézer|

A hólyagsérv (cystocele) gyakran a szülést követően alakul ki, azonban menopauza során, az ösztrogénhormon csökkenésével is okozhat tüneteket. A betegségre többek között a vizeletcsepegés vagy a fájdalmas szexuális együttlét hívhatja fel a figyelmet.

201809. 15

Biztosan hatni fog?

2018 szeptember 15|Hüvelyszárazság, Hüvelyszűkítés, Inkontinencia, Intimlézer|

Mindenféle orvosi kezelés előtt jogosan merül fel bennünk a kérdés, hogy vajon az adott beavatkozás biztosan hatásos lesz-e? Az intimlézeres kezelések esetében emiatt nem kell aggódnunk, hiszen minden esetben számottevő javulás érhető el, legyen szó stressz inkontinenciáról, hüvelyszárazságról vagy túl tág hüvelyről. Egyes esetekben az átlagosnál több kezelésre is szükség van a megfelelő eredményekhez, ezeket azonban már térítésmentesen végezzük klinikánkon.

201808. 17

Hüvelybemenet berepedezése együttlétkor

2018 augusztus 17|Hüvelyszárazság, Intimlézer|

A szexuális együttlétek során érzett fájdalom egyik oka lehet, ha a hüvelybemenet túlságosan berepedezett. Erre ma már van fájdalommentes megoldás: az intimlézeres kezelésekkel elérhető a hüvelybemenet megfiatalítása, aminek következtében ismét fájdalommentessé tehetőek az együttlétek. Videónkban egyik páciensünk kezelésének eredményeit ismertetjük.