A RenovaLase® kezelés klinikai vizsgálata

A már lezajlott preklinikai vizsgálatok eredményei alapján a RenovaLase® kezelés  gyógyító-regeneráló hatása egyértelműen bizonyított. A vizsgálatban 39-65 év közötti hölgyek vettek részt. A RenovaLase® kezelés előtt valamennyien hüvelyszárazságban szenvedtek (atrophia), közösülés közben erős fájdalmaik voltak (orvosi nyelven: dyspareunia).

Már 3 héttel a kezelés megkezdése után a páciensek jelentős részénél enyhültek a hüvelyszárazság tünetei, 3 hónap elteltével pedig a páciensek 70%-a vált teljesen tünetmentessé, míg 30%-uk mindössze enyhe tüneteket mutatott. Az alábbi grafikonon, amely az eredeti tudomáyos publikációból származik – mindez jól látható.

Jelmagyarázat:

• piros oszlopok: kezelés előtt
  • sárga oszlopok: 3 héttel a kezelés megkezdése után
  • kék oszlopok: 3 hónappal a kezelés után

Feliratok:

• Severe: intenzív tünetek
  • Moderate: mérsékelt tünetek
  • Mild: enyhe tünetek
  • No symptoms: tünetmentes

Még ennél is hatékonyabbnak bizonyult a RenovaLase® kezelés  a közösülés közben fellépő fájdalmak megszüntetésében.

Már 3 héttel a kezelés megkezdése után a páciensek jelentős része alig érzett fájdalmat, 3 hónap elteltével pedig a páciensek 90%-a vált teljesen tünetmentessé, és mindössze 10%-uknál lépett fel szexuális aktus során némi – kifejezetten enyhe – fájdalom.

Forrás: Laser Treatment of Vaginal Atrophy in Post-menopause and Post-gynecological Cancer Patients  – Juan F. Bojanini B., Alexandra M. Mejía C. – Journal of the Laser and Health Academy ISSN 1855-9913 Vol. 2014, No.1; www.laserandhealth.com

A publikáció teljes szövegében elolvasható (angolul) ide kattintva.

Különösen meggyőző volt számomra a terápia eredményessége a hüvelyszárazság kezelésekor. A FotonaSmooth (RenovaLase) lézerterápia új mércét állított fel ennek a nagyon gyakori rendellenességnek a gyógyításában. Segítségével kiválthattuk a hosszú távú hormonterápiát, amelytől negatív média visszhangja miatt az emberek jelentős része eleve fél. A kezelések eredményeképpen hónapok óta tünetmentes pácienseinknél mellékhatásokkal sem találkoztunk.
Adrian Gaspar MD, Mendoza University, Argentina

Munkaidőn kívül kérjük jelentkezzen az alábbi űrlap kitöltésével! Munkatársunk keresni fogja Önt a megadott elérhetőségei egyikén.