Mi a lézeres hüvelyszárazság kezelés?

A menopauzával járó hormonális változások hatására a hüvelyfal elvékonyodik, amivel sajnos együtt jár a gyakori viszkető, égető érzés, a hüvelyszárazság, a szexuális aktus közben érzett fájdalom, a sérülékenységből következő ismétlődő fertőzések és vérzések.

Az együttlétek fájdalmassá válnak, a hüvely nyálkahártyája ilyenkor ugyanis folyamatosan váladékot termel, illetve berepedezik. A váladék összetétele kedvez a különféle baktériumfajok elszaporodásának, ami idővel egy állandósult gyulladásos állapotot eredményez. Ezt szüntetjük meg a lézeres hüvelyszárazság kezeléssel, amely megerősíti a hüvelyhám alatt található kötőszövetet: ez teszi aztán lehetővé, hogy a kezeléseket követően már ne repedezzen be a hüvelyfal úgy, mint azelőtt. A kezelések hatására – több alkalom után – megszűnik a hüvely folyamatosan gyulladt állapota, illetve a hüvely berepedezettsége, ezzel együtt pedig már az első kezelést követően csökken, illetve teljesen el is múlik az együttlétek alatt korábban érzett fájdalom.

A változókori hüvelyproblémák kezelésére kifejlesztett innovatív, fototermikus szén-dioxid lézer jóval hatékonyabb, mint a korábbi, szintén ennek az állapotnak a kezelésére szolgáló lézeres eljárások.

A lézeres hüvelyszárazság kezelés hatására a hüvelyfal visszanyeri eredeti anatómiáját és működését, újra rugalmassá válik, ezáltal megszűnnek a panaszok, újra élvezhetők és fájdalommentesek lesznek a szexuális együttlétek.

A kezelés egyszerű, hatásos, gyors és biztonságos, emellett feleslegéssé teszi a szokásos hosszú távú hormonkezelést.

Kérem adja meg az alábbi adatokat, és munkatársunk hamarosan keresni fogja Önt a megadott elérhetőségei egyikén!