Hüvelyszárazság kezelése2018-12-05T17:01:07+00:00

Újdonságok, hírek a hüvelyszárazság kezelésében

201909. 25

Az egyik leggyakoribb intim probléma kezelése változó korban – hüvelyszárazság

2019 szeptember 25|Categories: Fotona, Hüvelyszárazság|

A szexuális egészség a kiegyensúlyozott élet egyik fontos komponense. A női szerveket érintő eltérések, megbetegedések mindennapi problémákat okoznak, károsan befolyásolják az együttlétet is. Az egyik leggyakrabban jelentkező probléma a hüvely szárazsága – aminek kezelésére szerencsére ma már korszerű lehetőségeink vannak.

201905. 14

Kíméletes megoldás vizelettartási gondokra

2019 május 14|Categories: Hüvelyszárazság, Hüvelyszűkítés, Inkontinencia, Plasztikai sebészet|

Intimklinikánk kialakításakor azt a célt tűztük ki, hogy modern, kíméletes és hatékony orvosi megoldásokat vezessünk be a női és férfi intim problémák kezelésére. Elsők között kezdtük el Magyarországon az intimlézeres terápiákat a női vizelettartási gondok enyhítésére.

201810. 22

Hüvelyszárazság: ezért kell kezelni

2018 október 22|Categories: Hüvelyszárazság|

A hüvelyszárazság sok nő mindennapjait megkeseríti például a szoptatási időszakban vagy a változókorban, de különböző betegségek tüneteként, illetve gyógyszerek mellékhatásaként is előfordulhat. Fennállása nemcsak a szexuális együttléteket teheti fájdalmassá, hanem hosszú távon állandósult fertőzéseket, gyulladásokat és egyéb kóros tüneteket is okozhat.

201809. 15

Biztosan hatni fog?

2018 szeptember 15|Categories: Hüvelyszárazság, Hüvelyszűkítés, Inkontinencia, Intimlézer|

Mindenféle orvosi kezelés előtt jogosan merül fel bennünk a kérdés, hogy vajon az adott beavatkozás biztosan hatásos lesz-e? Az intimlézeres kezelések esetében emiatt nem kell aggódnunk, hiszen minden esetben számottevő javulás érhető el, legyen szó stressz inkontinenciáról, hüvelyszárazságról vagy túl tág hüvelyről. Egyes esetekben az átlagosnál több kezelésre is szükség van a megfelelő eredményekhez, ezeket azonban már térítésmentesen végezzük klinikánkon.

201808. 17

Hüvelybemenet berepedezése együttlétkor

2018 augusztus 17|Categories: Hüvelyszárazság, Intimlézer|

A szexuális együttlétek során érzett fájdalom egyik oka lehet, ha a hüvelybemenet túlságosan berepedezett. Erre ma már van fájdalommentes megoldás: az intimlézeres kezelésekkel elérhető a hüvelybemenet megfiatalítása, aminek következtében ismét fájdalommentessé tehetőek az együttlétek. Videónkban egyik páciensünk kezelésének eredményeit ismertetjük.

201806. 15

Súlyos inkontinencia 80 év felett

2018 június 15|Categories: Hüvelyszárazság, Hüvelyszűkítés, Inkontinencia, Intimlézer|

Előfordulhat, hogy stressz inkontinencia megléte esetén idős korunk miatt már nem javasolt a műtét, de ebben az esetben is van megoldás, hiszen az intimlézeres beavatkozásokkal akár 80 év felett is igen jó eredmények érhetőek el. Ezt bizonyítja a videóban ismertetett eset is, ahol a legelső kezelés kezdeti, enyhébb kellemetlenségeit követően már a második kezelés is teljesen problémamentesen zajlott.

201803. 20

Intimlézeres terápia 65 év felett

2018 március 20|Categories: Hüvelyszárazság, Hüvelyszűkítés, Inkontinencia, Intimlézer|

Klinikánkon viszonylag nagy számban fordulnak elő idősebb betegek, gyakran a 80-85 éves korosztályból is. A kezelés fájdalommentes és teljesen biztonságos, hiszen elsőként mindenkinél sor kerül a hüvelyhám vastagságának meghatározására, így mindenkinek csak olyan energiájú kezelést adunk, amit az adott páciens biztosan elbír.

201710. 3

Az intimlézeres terápia korosztályok szerinti különbségei

2017 október 3|Categories: Hüvelyszárazság, Hüvelyszűkítés, Inkontinencia, Intimlézer|

Az intimlézeres terápia szempontjából korántsem mindegy, hogy a páciensünk milyen panaszokkal jelentkezik, és az is természetes, hogy a fiatalabb szövetek gyorsabban és intenzívebben reagálnak a kezelésekre. A kezelések módjának és számának megfelelő megválasztásával azonban a hozzánk forduló hölgyeknél életkortól függetlenül kiváló eredményeket érünk el. Legidősebb - sikeresen kezelt - páciensünk több mint 90 éves volt!

Kérem adja meg az alábbi adatokat, és munkatársunk hamarosan jelentkezni fog!